Spring naar content

Ons klachtenformulier

Ben je niet tevreden over de klachtafhandeling door jouw contactpersoon of de manager bij Amethist, Omnizorg of Tactus? Je kunt dan een indienen bij de klachtencommissie van Tactus. 

Klachtenformulier

  • Kies de juiste locatie. Amethist en Tactus delen nl. meerdere locaties.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Op de verwerking van de persoonsgegevens is het privacybeleid van toepassing.

Schriftelijk indienen

Je bent niet verplicht dit formulier te gebruiken voor het indienen van een schriftelijke klacht. Een brief met toelichting of vraag voor het inwinnen van informatie is ook mogelijk.

Na ontvangst van je klacht sturen wij je binnen vijf werkdagen een ontvangstbevestiging en informeren wij je over de verdere procedure.

Klachtencommissie Tactus
t.a.v. ambtelijk secretaris
Antwoordnummer 851*
7400 WB Deventer

* postzegel niet nodig

088 382 28 87
klachtencommissie@tactus.nl

Klachtencommissie Reclassering

Klachten met betrekking tot de reclassering worden – in geval er sprake is van een hoorzitting – 
in behandeling genomen door de klachtencommissie van de reclassering. Je kunt ze benaderen via:

Klachtencommissie Reclassering
t.a.v. secretariaat
Postbus 8345
3503 RH Utrecht
klachtencommissie@reclassering.nl